Ja kupowałem w https://classicalfa.com/ . W Polsce nie szukałem nawet za bardzo, bo i tak brałem sporo innych części dostępnych tylko u nich.
Ten człowiek pisze, że ma oryginalne zbędne kompletne zawieszenie.
https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-r...olx#xtor=SEC-8
Tylko wcześniej to auto było wystawione za 22tyś. Jak zadzwoniłem to usłyszałem, że jest sprzedane.
Teraz zdjęcia te same a cena x 2 więc nie wiem kto jest właścicielem i czy da się coś wyrwać.
Jeśli właściciel się 'opamiętał' i cenę podniósł to pasjonata to może idzie się dogadać. Jeśli poszło w ręce handlarza to raczej będzie ciężko.
Chyba, że interesują Cię tylko nowe elementy to w PL nawet nie ma sensu próbować szukać.
Tak tak, interesują mnie tylko nowe elementy. Kłopot w tym, że zestawy na Classic Alfa obniżają auto o 40mm, a ja chciałbym tego uniknąć. Założyłem twardsze amortyzatory Koni, ale sprężyny chciałbym już seryjne. Spider ma dość "elastyczną" konstrukcję, boję się, że jak się całość mocno utwardzi to się złamie
Gdzie masz info, że te obniżają o 40mm?
https://classicalfa.com/products.php...ER-1983%252d93
https://classicalfa.com/products.php...%252d-STANDARD
Te są standardowe i takie właśnie kupowałem. Owszem mają w ofercie jeszcze sprężyny do delikatnej gleby, ale te powyższe nie obniżają
Mógł byś rozszerzyć swoje spostrzeżenia na ten temat?
Rozmawiałem kiedyś z fanem cabrioletów.
Miał ich kilka w swoim życiu.
Cięgle powtarzał, że Ople, Fordy, Audi czy BMW to 'guma' przy włoskich konstrukcjach. Taki Fiat Barchetta czy właśnie Spider to ponoć bardzo sztywne auta. Jak na cabrio oczywiście .
O faktycznie, patrzylem na cale zestawy, dzieki!! Zamawiam!
- - - Updated - - -
Nie jeździłem nigdy cabrio Opla, Forda czy Audi, więc nie mam takiego porównania. Jeździłem natomiast trzema Spiderami (swoim S3, S4 znajomego i nowszym Spiderem Gtv) i buda we wszystkich przypadkach lekko pracuje wjeżdżając np na krawężnik.