Czy z tego da rade coś odczytać ? dodam że EGR zaślepiony całkowicie ale nie wyłączony .
Wiem że może to nie są jakieś znakomite logi ale może akurat coś sie uda odczytać .
Czy z tego da rade coś odczytać ? dodam że EGR zaślepiony całkowicie ale nie wyłączony .
Wiem że może to nie są jakieś znakomite logi ale może akurat coś sie uda odczytać .
Zrób logi podczas testu powiedzmy na dwójce czy trójce do "odcinki" bo na 2500obr/min przepływka nie wskaże max wartości, zaś egr-a nie musisz koniecznie wyłączać - dopiero w jtd 16v będzie wywalać check-a
Jak dokładnie zrobić te logi ? Ktoś podpowie ?
Tutaj logi , na 4 biegu , gaz do spodu od 1.5tyś obr do prawie 4tyś obr . Może z tego coś sie uda odczytać ?
Faktycznie przepływka mało powietrza pokazuje, ale wcale nie musi to oznaczać, że jest uszkodzona.
Faluje Ci ciśnienie doładowania, masz dokładnie ten sam problem co ja. Dokładnie w 2500obr spada ciśnienie doładowania, nie czujesz wtedy spadku mocy? Ja czuje wyraźnie, że ciągnie słabiej. Czyszczenie zaworu VGT pomogło na jakiś czas. Teraz własnie leży przede mną nowy, po wymianie dam znać.
A Tobie ile przepływka pokazuje i co zrobić żeby więcej pokazywała ?
Nie czytasz ze zrozumieniem.
Pozbądź się problemu falowania ciśnienia doładowania, wtedy pomyślimy o przepływce.
To jest wykres z Twoich logów. Widać, że spada dramatycznie ciśnienie doładowania, logiczne więc jest, że spada ilość powietrza.
Napiszesz jaka może być tego przyczyna ? Co pokolei sprawdzić ?
maxiking - Przepływkę masz do czyszczenia.
Z tym zafalowaniem na początku daj sobie spokój. Jest ok.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Czym to wyczyścić ?