A to w jakim sensie? Samochód jest tak złożonym przedmiotem, że trudno się opierać jedynie na osiągach, wyposażeniu, wielkości bagażnika itp. Potrzebuję samochodu, bo dojeżdżam do pracy 26 km bez możliwości dojazdu transportem publicznym. I potrzebuję RWD, bo tak . Stąd dla mnie wybór był prosty - podstawowa Giulia, bo więcej faktycznie nie potrzebuję.
No i fajnie - ale kupując Citroena nie nastawiała się na 6 sekund do setki i sportowe wrażenia. Widzę, że w tej chwili gama napędowa też wygląda biednie, ale przynajmniej kiedyś można było kupić spalinowe 1.6 180 KM. Nie mam problemu z tym, że jest PHEV 280. Niech sobie nawet będą jeszcze i z 3 wersje PHEV. Problem polega na tym, że gama spalinowa kończy się na 160 KM.
- - - Updated - - -
Bo te dane są oficjalnie dostępne. A mnie interesuje przyspieszenie np. od 130 do 170, kiedy mam ochotę szybko zmienić pas - co się akurat często przydaje.