Czyli mogę sobie cisnąć 30 minut korzystając z pełnej mocy 280 KM? Jeśli tak, jakie wtedy będzie spalanie? Mówimy jeździe z rozładowaną baterią.
Czyli mogę sobie cisnąć 30 minut korzystając z pełnej mocy 280 KM? Jeśli tak, jakie wtedy będzie spalanie? Mówimy jeździe z rozładowaną baterią.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
silnik elektryczny nie bierze udziału w jeździe powyżej 130 kmh, więc nie rozumiem do czego pijesz w tej chwili, a założę się że też nie robisz launch control z każdych świateł przez godzinę jazdy bo nie jesteś debilem
a jakie będzie spalanie w aucie niehybrydowym? ogromne XD
Czyli ile KM ma wersja Veloce powyżej 130 km/h? Tylko 180? Czy dlatego przyspieszenie Tonale Veloce 0-200 to 29,6 sek. (https://www.automobile-catalog.com/p...html#gsc.tab=0) podczas gdy Giulii 280 KM to 22,4 sek. https://www.automobile-catalog.com/p...html#gsc.tab=0 ?
Trochę śmiesznie, nie powiem .
Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 29-08-2023 o 13:12
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
No logiczne- albo jeżdzisz w trybie doładowania i godzisz się z większym spalaniem(jeśli masz jakiąś potrzebę na każdych światłach być pierwszym), albo jeżdzisz oszczędnie.Przecież jak jeżdzisz ICE cały czas z gazem w podłodze na każdym skrzyżowaniu to też spalanie idzie Ci mocno do góry.
Sama rekuperacja wystarcza do odzyskiwania energii,żeby naprawdę dynamicznie pojeżdzić i da się to spokojnie robić bez muskania pedału gazu nawet jak nie masz gdzie naładować.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Ale tutaj już mamy typowe czepianie się typu "ja chcę zawsze jeżdzić na pełnej ku....ale nie chcę ładować z gniazdka" Przecież jak sobie naładujesz baterię w trybie ładowania bez podłączenia do prądu to i tak masz wysarczający zapas żeby naprawdę długo pobawić się autem na pełnej mocy.
Tak, ja wiem,chodzi o to żeby zawsze i wszędzie móc z jakeigoś powodu jeżdzić z gazem wciśniętym w podłogę, ale jak już się mamy tak czepiać, to ja bym chciał rano wejść do Guli Q i od razu ruszyć na pełnych obrotach bo nie po to" kupuję auto z silnikiem Ferrari,żebym musiał jechać spokojnie czekać aż się silnik rozgrzeje".
Wogóle o czym my gadamy? Kupowanie(korzystanie) auta PLUG-IN z założeniem,że nie będziemy go ładować?
Ostatnio edytowane przez AdiCarrion ; 29-08-2023 o 19:33