Sprawdza to się w praktyce? W teorii są rozwiązania, tylko jak z trwałością?
Sprawdza to się w praktyce? W teorii są rozwiązania, tylko jak z trwałością?
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
Mam krótkie na stole - wieczorem zmierzę
Krótki od u tulejki do brzegu tulejki 550 mm tulejka fi 12 mm Długi 586 mm tulejka 12 mm.
Panowie jak coś to wstępnie piszę się na takie wahacze, chyba najlepiej na uniballu
GrzesiekK. gdzie można dostać takie koszulki, bo szukałem w guuglach i nawet zdjęć nie znalazłem ...
np. takie cosik => http://www.eliseparts.com/products/s...t-dust-covers/
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Jeżeli ktoś ma ochotę na zrobienie wahacza opartego na uniballach to polecam zapoznać się z ofertą sklepu http://www.mcgillmotorsport.com/rod-...s-accessories/
Można u nich zamówić gotowca, czyli uniballe + rurki łączące W dodatku całość wydaje się przystępna cenowo z tanią wysyłką do kraju.
Super sprawa - za jakies 30L - czyli 160pln masz wahacz na unibolu, gdzie trw kosztuje 100.